PlayStation Network’te Kapanma Krizi mi?
Selamlar sevgili oyuncular! Umarım hafta sonunuz güzel başlamıştır, ancak görünüşe göre bazı PlayStation kullanıcıları için pek de iyi gitmiyor. Dünya genelinde birçok PS5 ve PS4 sahibinden gelen raporlara göre, PlayStation Network (PSN) hizmetlerinde ciddi bir kesinti yaşanıyor. Konsollar "çevrimdışı" olduğunu söyleyerek oyuncuları adeta kapıda bırakmış durumda.
Bu tip anlık kesintiler aslında pek de yabancı olduğumuz durumlar değil ama anlaşılan bu seferki biraz daha geniş çaplı. DownDetector gibi sitelerdeki verilere baktığımızda, son birkaç saat içinde 5.500’den fazla kullanıcının PSN’e bağlanamama sorununu bildirdiğini görüyoruz. Bu da sorunun sadece birkaç kişiyle sınırlı olmadığını, pek çok oyuncuyu etkilediğini açıkça gösteriyor. Online oyunlara giremeyen, dijital kütüphanesine erişemeyen veya arkadaşlarıyla muhabbet edemeyenler için can sıkıcı bir durum olduğunu tahmin edebiliyoruz.
İşin ilginç yanı ise, bu kesintinin tam da Sony'nin PlayStation Network markasını bırakabileceğine dair söylentilerin çıktığı bir döneme denk gelmesi. Tam "marka değişiyor" muhabbetleri dönüyorken böyle bir kesinti yaşanması da tam bir ironi olmuş desek yeridir. Şimdilik yapabileceğimiz en iyi şey Sony'den gelecek resmi açıklamayı beklemek ve sabırlı olmak. Umarız sorun en kısa sürede çözülür ve tüm oyuncular kaldıkları yerden oyun keyfine devam edebilirler! Gelişmeler oldukça bu başlık altında paylaşmaya devam ederiz.
Selamlar sevgili oyuncular! Umarım hafta sonunuz güzel başlamıştır, ancak görünüşe göre bazı PlayStation kullanıcıları için pek de iyi gitmiyor. Dünya genelinde birçok PS5 ve PS4 sahibinden gelen raporlara göre, PlayStation Network (PSN) hizmetlerinde ciddi bir kesinti yaşanıyor. Konsollar "çevrimdışı" olduğunu söyleyerek oyuncuları adeta kapıda bırakmış durumda.
Bu tip anlık kesintiler aslında pek de yabancı olduğumuz durumlar değil ama anlaşılan bu seferki biraz daha geniş çaplı. DownDetector gibi sitelerdeki verilere baktığımızda, son birkaç saat içinde 5.500’den fazla kullanıcının PSN’e bağlanamama sorununu bildirdiğini görüyoruz. Bu da sorunun sadece birkaç kişiyle sınırlı olmadığını, pek çok oyuncuyu etkilediğini açıkça gösteriyor. Online oyunlara giremeyen, dijital kütüphanesine erişemeyen veya arkadaşlarıyla muhabbet edemeyenler için can sıkıcı bir durum olduğunu tahmin edebiliyoruz.
İşin ilginç yanı ise, bu kesintinin tam da Sony'nin PlayStation Network markasını bırakabileceğine dair söylentilerin çıktığı bir döneme denk gelmesi. Tam "marka değişiyor" muhabbetleri dönüyorken böyle bir kesinti yaşanması da tam bir ironi olmuş desek yeridir. Şimdilik yapabileceğimiz en iyi şey Sony'den gelecek resmi açıklamayı beklemek ve sabırlı olmak. Umarız sorun en kısa sürede çözülür ve tüm oyuncular kaldıkları yerden oyun keyfine devam edebilirler! Gelişmeler oldukça bu başlık altında paylaşmaya devam ederiz.